Miért kapok ennyi reklámújságot? Online is meg lehet nézni!

Sokan vannak, akik nem igazán értik, miért kapnak reklámújságokat és miért pont azoktól a boltoktól, amiktől.

Általánosan az a nézet a jellemző, hogy a reklámújság egy kéretlen tartalom, a reklámújságokra nincsen szükség, csak feleslegesen dobálják be őket.

A reklámokkal kapcsolatban is az az egyik legnagyobb tévhit, hogy feleslegesek. Sokan vallják azt, hogy a reklámokkal befolyásolni akarnak minket, vásárlókat.

A reklámoknak csak egyetlen célja van, mégpedig az, hogy megismertessék a terméket a potenciális vásárlókkal. A fő céljuk, hogy a kedvező termékjellemzők kiemelésével vonzóbbá tegyék azt a számunkra és információt szolgáltassanak.

Hiszen hogyan nevezhetnénk magunkat tudatos vásárlónak, hogyha nem vagyunk tisztában vele, hogy milyen termékek közül, milyen áron tudunk választani?

Annak az oka, hogy egy terméket megalkotnak, csupán az, hogy szükség van rá. Ha nincs rá szükség, akkor nem lesz reklámja sem, hiszen nincsen olyan ember, aki színtisztán csak a reklám hatására vásárol. Hiába reklámoznak nekem egy adag borsót kedvező áron, ha nem szeretem a borsót, vagy allergiás vagyok rá. Ezen a példán keresztül szerintem könnyen értelmezhető, mire is valók a reklámok.

Amikor ezt üzletekre vezetjük le, akkor fogalmazhatunk úgy, hogy az üzletek az akciókon keresztül versenyeznek azért, hogy náluk vásároljunk. Persze vannak boltok, amiknek erre nincsen szükségük, mert nyújtanak valami olyan, számunkra hasznos vagy fontos pluszt, ami miatt nem hagynánk el őket egy másik helyért, csak azért, mert ott mondjuk akciós a tej.

A reklámújságok tehát arra szolgálnak, hogy megtaláljuk azokat a termékeket, amiket fontos, hogy olcsóbban szerezzünk be, és ezeknek a beszerzés helyét is tudjuk.

Sokat zavarnak a reklámújságok, mert tele van vele a postaláda, mert csak szemetet termelnek, mert nem tudnak velük mit kezdeni, ha lejárt. Környezetvédelmi szempontból sem a legjobb a sok újság.

Mit tehet, aki nem szeretne reklámújságot kapni, de kíváncsi az akciókra?

Hogyha nem akarunk reklámújságokat, de az akciókról tudni szeretnénk, akkor van egy remek oldal, ahol tájékozódhatunk: https://akcioleso.hu/penny-akcios-ujsag .

Itt tök mindegy, hogy a lakhelyünk kívül esik-e az adott bolt szóróanyagának terjesztési körzetén, vagy hogy olyan helyen lakunk, ahol nem kérnek szóróanyagot a lakók. Minden üzlet akciós újságja elérhető egy nagyon felhasználóbarát platformon.

Csak ki kell választanunk, hogy mit szeretnénk látni és lapozgathatjuk is a reklámújságokat. Legyen az Penny, Tesco vagy Lidl itt mindet meg lehet nézni. Mindig a legfrissebbek vannak feltöltve.

Lehet listát csinálni a kedvenc üzleteinknek a könnyebb elérés érdekében.

Szerintem ez egy szuper oldal, mert ha mindenki itt nézi az akciós újságokat és nem kéri őket, akkor egy idő után nem lesznek nyomtatott formában, vagy csak minimális mennyiségűt nyomtatnak majd, így sok fát menthetünk meg, csökkenhet a papírfelhasználás.

Egyébként én jobban is szeretek az interneten böngészni ilyen témában, mert az internet a telefonom miatt mindig elérhető, szóval könnyen és egyszerűen bárhol és bármikor megnyithatom.

Nem kell minden üzlet oldalát egyenként megnézni, nem kell minden applikációt leszedni, hanem egy felületen át lehet nézni mindent, akár a buszon is hazafelé menet, vagy akár a boltban is anélkül, hogy bárkit is zavarnánk vele.

https://akcioleso.hu/penny-akcios-ujsag
https://akcioleso.hu/penny-akcios-ujsag

Talán az életkoromból adódóan is előnyben részesítem az online megfelelőit az újságoknak, de azt vettem észre a családomban, hogy senkinek sem okoz nehézséget ennek a honlapnak a használata, sőt mindenki élvezi, talán még jobban is, mint a széthulló, sokszor túlméretezett újságokat.

A jövő úgyis az internetben, az online felületekben van, szóval örülök, hogy nem kell minden üzlet akcióját külön kikeresnem, hanem egy helyen megtalálok mindent, amire csak szükségem van és biztos, hogy nem fogok így lemaradni egyetlen akcióról sem. Mindig mindent onnan tudok beszerezni, ahol a legolcsóbb és ami a legközelebb van hozzám. Hiszen nem megyek el a város másik végébe egy tejfölért, de valamiért, ami drágább, akár hajlandó vagyok többet utazni is, ha eléggé kedvező az ajánlat. És most már nem fogok semmilyen jó ajánlatról lemaradni!